Lenka Bláhová (Cop a Druhá tráva)

04.04.2011 13:12

2.4.2011

Pohodové dobré ráno ,
Děkuji za odezvu a děkuji za pomoc s propagací. Budu se tedy těšit na zaslání Vašeho plakátku, abych Vám mohla službu s radostí oplatit.
Je pravda, že já spíš spolupracuji s jejich managerem Davidem Němečkem, takže vy to máte o krok blíže . Jinak ve stejném klubu, co mám ten koncert Druhé trávy 13. 4. budou taky "Copáci" a to 10. 5. 2011. Určitě budeme rádi, když se to rozkřikne .
Příjemné jarní dny Bláhová Lenka

 

30.3.2011

Dobrý den,
tak jsem tak náhodně našla na netu odkaz na Vámi pořádaný festiválek bluegrassových kapel Chabařovická struna. Což ze srdce vítám jako host a posluchačka. Jsem tež organizátorkou podobných akcí a těší mě, že seještě najdou lidé, kteří v dnešní době nezapomínají na tento druh muziky .
Sice nezpívám v kapele tohoto stylu, abych se mohla zúčastnit, ale určitě sepokusím přijet, co by platící host .
Ale mohu nabídnout spolupráci v oblasti produkce. Spolupracuji s kapelou Druhá tráva a Cop. Pokud byste kdykoliv měli zájem o jejich vystoupení,
ráda budu čekat na Vaši odezvu.
Jsem z Teplic a jmenuji se Lenka Bláhová (724 059 440).
A jestli Vás mohu poprosit o spolupráci s propagací mnou pořádaného koncertu Druhé trávy s Robertem Křesťanem dne 13. 4. 2011, tak v příloze zasílám plakátek a moc prosím,pokud máte přátelé, kterým je tato muzika blízká, zda byste jim mailem nepřeposlal.
Tuto službu o propagaci akce ráda udělám i pro Vás pokud mi zašlete plakátek v PDF či JPG, rozešlu všem svým kamarádům, dám na webovky....